«Київські Контракти»:
пропозиція спонсорам/партнерам

19-20 травня 2018 року, м. Київ

Київські Контракти - один з найбільших торговельно - розважальних заходів країни, що проходить на Подолі (Контрактова площа) - одному з найдавніших історико-туристичних районів Києва.
Аудиторія
40%
Жінки від 18 до 60 років
35%
Чоловіки від 18 до 55 років
25%
Діти з 5 до 17 років
Ярмарок в цифрах
26 000 +
відвідувачів протягом дня відвідує Київські Контракти на Подолі
15 +
регіонів України представляють свою продукцію
300+
представників малого та середнього бізнесу, роздрібної та оптової торгівлі
Які завдання ви вирішуєте
1
Популяризуєте ваш бренд/продукцію широкому колу осіб
2
Підвищуєте впізнаваність компанії серед цільової аудиторії
3
Помітно вирізняєте себе з поміж інших компаній у вашому сегменті ринку
4
Здійснюєте прямі продажі ваших товарів/послуг та стимулюєте необхідність їх придбання у майбутньому
Сегменти ярмарку
Маркет товарів
Фуд-корт та гастрономія
Територія розваг
Маркет- основний елемнт ярмарку. Саме тут покупці будуть "укладати" свої контракти з продавцями. Зазначений сегмет відвідують люди, які найбільше орієнтовані на придбання товарів.
В даному сегменті спонсор може ексклюзивно здійснювати продаж своїх товарів/послуг, бути партнером локації та реалізовувати торгові акції
Гастрономічні товари та смачний фудкорт є одними з найвідвідуваніших локацій заходу. Спонсор/партнер отримає унікальну можливість підвищити впізнаваність свого продукту серед цільової аудиторії, а також ексклюзивної дистрибуції власного товару серед відвідувачів ярмарку

Алея майстер-класів, мистецька сцена, дитячі розваги є надзвичайно популярними серед батьків з дітьми та активної молоді.
Даний сегмент буде цікавий компаніям/брендам, що роблять акцент на креативну та активну аудиторію.
Спонсор/партнер отримає можливість підвищити впізнаваність продукту шляхом проведення розважальних акцій, зовнішнього брендування та продажу власної продукції
Інструменти прояву
Медіа/PR
  • Брендування рекламних матеріалів заходу:

    а) Логотип/зображення на офлайн афішах, сітілайтах (12-15 шт. в метро)

    б) Логотип/зображення на онлайн ресурсах організатора: веб-сайт, соціальні сторінки, e-mail розсилка
  • PR в медіа:
  • в) Інтерв'ю (прямий ефір) з представником спонсора на ObozTV
  • г) Спецпроект (серія нативних статей) про спонсора на www.obozrevatel.com та http://www.ufest.in.ua/
  • д) Банер спонсора на www.obozrevatel.com (до 3 тижнів); на http://www.ufest.in.ua (до 1 місяця)
  • є) Згадка про спонсора в медіа - анонсах, пост-релізах, супровідних статтях
Прояв на заході
  • а) Надання виставкової площі (до 8 кв.м.) та/або шатра 3х3 для експозиції спонсора
  • б) Брендування сцен (2-3шт. по 3Х4 м.) на передній частині (юбка) + задньому фоні сцени + наліпки на асфальті
  • в) Розповсюдження рекламної продукції та/або сувенірної продукції спонсора серед гостей ярмарку
  • г) Продаж власної продукції та атрибутики на заході
  • д) Згадка ведучим музичної сцени про спонсора заходу
  • є) Проведення спільних промоакцій та активностей
Контакти
E-mail: kyivcontractsua@gmail.com
Тел.: +38 067 324 0559

Організатор: uFest Group
Made on
Tilda