«Київські Контракти.Незалежність»:
пропозиція спонсорам
24-25(26) серпня 2018 року, м.Київ

Київські Контракти - один з найбільших торговельно - розважальних заходів країни, що проходить на Подолі (Контрактова площа) - одному з найдавніших історико-туристичних районів Києва.
Фестиваль в цифрах
26 000 +
відвідувачів протягом дня відвідує Київські Контракти на Подолі
500 +
гривень середній чек відвідувача фестивалю
300+
представників малого та середнього бізнесу, роздрібної та оптової торгівлі
Сегменти заходу
Мистецька сцена
Маркет товарів
Фуд-корт та гастрономія
Територія розваг
Мистецька сцена/Independence Music Stage - це виступи відомих українських музикантів та музичних колективів, літературні читання, театральні перформанси, кінопокази та багато іншого.
Маркет- основний елемнт ярмарку. Саме тут покупці будуть "укладати" свої контракти з продавцями. Зазначений сегмет відвідують люди, які найбільше орієнтовані на придбання товарів.
В даному сегменті спонсор може ексклюзивно здійснювати продаж своїх товарів/послуг, бути партнером локації та реалізовувати торгові акції
Гастрономічні товари та смачний фудкорт є одними з найвідвідуваніших локацій заходу. Спонсор/партнер отримає унікальну можливість підвищити впізнаваність свого продукту серед цільової аудиторії, а також ексклюзивної дистрибуції власного товару серед відвідувачів ярмарку

Алея майстер-класів, мистецька сцена, дитячі розваги є надзвичайно популярними серед батьків з дітьми та активної молоді.
Даний сегмент буде цікавий компаніям/брендам, що роблять акцент на креативну та активну аудиторію.
Спонсор/партнер отримає можливість підвищити впізнаваність продукту шляхом проведення розважальних акцій, зовнішнього брендування та продажу власної продукції
Independence Music Stage
Independence Music Stage на Київських Контрактах - це мистецька сцена від фестивалю Independence Festival.INDP, де виступлять молоді українські музиканти та творчі колективи, що вже встигли заявити про себе. Серед учасників Independence Festival.INDP були такі виконавці як Viviene Mort, Один в каное, Zapaska, Dj Mary Jane, The Velvet Sun, Гапочка, Театр Akterstvo, Apache CREW, Театр Connect
Як це було
Аудиторія фестивалю
50%
Жінки від 18 до 60 років
40%
Чоловіки від 18 до 55 років
10%
Діти з 5 до 17 років
Які завдання ви вирішуєте
1
Популяризуєте ваш бренд/продукцію широкому колу осіб
2
Підвищуєте впізнаваність компанії серед цільової аудиторії
3
Помітно вирізняєте себе з поміж інших компаній у вашому сегменті ринку
4
Здійснюєте прямі продажі ваших товарів/послуг та стимулюєте необхідність їх придбання у майбутньому
Наш досвід
Прояв спонсора заходу Karabas.com
Прояв спонсора заходу Karabas.com
Постійний потік людей
Масові розваги
Активності для дітей та дорослих
Організована публіка
Спонсорські пакети
Інструменти прояву
Генеральний спонсор
Офіційний спонсор
Зовнішня реклама:
Сітілайти (1, 2 х 1, 8м. ) = від 40 шт. липень - серпень
Метролайти в метро (42х58см) = від 40 шт. липень - серпень
Беклайти = від 20 шт. липень - серпень
Онлайн реклама та PR в медіа:
Логотип/зображення на онлайн ресурсах організатора: веб-сайт, соціальні сторінки, e-mail розсилка
Google Search = 700 тис. показів/місяць (липень - серпень) + логотип спонсора в рекламі
Social Media = 250 тис. показів/місяць (липень - серпень) + логотип спонсора на обкладинці
Інтерв'ю (прямий ефір) з представником спонсора на TV
Спецпроект (серія нативних статей) про спонсора на медіапорталах
Банер спонсора від трьох тижнів до одного місяця на медіапорталах
Згадка про спонсора в медіа - анонсах, пост-релізах, супровідних статтях
Прояв на заході:
Надання виставкової площі (до 8 кв.м.) та/або шатра 3х3 для експозиції спонсора (POP - point of present)
Брендування сцен (10х8м) на передній частині (юбка) + задньому фоні сцени
Розповсюдження рекламної продукції та/або сувенірної продукції спонсора серед гостей ярмарку
Продаж власної продукції та атрибутики на заході (POS point of sales)
Згадка ведучим музичної сцени про спонсора заходу
Проведення спільних промоакцій та активностей
Контакти
E-mail: kyivcontractsua@gmail.com
Тел.: +38 067 324 0559

Організатор: uFest Group
Made on
Tilda